2010. június 18., péntek

Vége

A tegnapi nap nagyon szomorú volt számomra. Két akváriumomtól is meg kellett válnom. A 85 literes és a 25 literes akváriumomtól.



Hogy miért kellett megválnom tőlük? Egy rövid reklám után megtudjuk.:)

85 literes:

utolsó kép

Ez volt ugye az első növényes akváriumom, így sok hibát elkövettem, és ezért néz ki így… Nem a legszebb akvárium, de én büszke vagyok rá. Nagyon sokat tanultam és a következő akváriumomnál sokkal jobban odafigyelek mindenre.

És itt egy kis videó, ami összefoglal mindent. Igaz az utolsó kép hiányzik, de azt 3 centivel feljebb látni. :)

http://vimeo.com/10386929

25 literes:

4344121902_1107147c5d_o


Erről az akváriumról minden le van írva a “25 literes low tech akváriumom” postba, tehát most mást nagyon nem írnék. :)

Nem túl terjedelmes egy bejegyzés, de szerintem megérdemelte ez a két akvárium. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá Te is!

Népszerű bejegyzések