2010. január 9., szombat

Ha értenél a növények nyelvén...

A minap ezen gondolkoztam. Ha értenék a növények nyelvén...




Ha értenék a növények nyelvén, vajon mit kérdeznék tőlük?
Hogy hogy vannak, hogy jó-e nekik nálam, hogy....? Sok-sok kérdés jutott eszembe hirtelen.
Kíváncsi vagyok, hogy Ti mit kérdeznétek. De nehezítsünk a játékon egy kicsit.
  • Csak egy növényt választhattok.

  • Csak egy kérdést tehettek fel.
Én a Hemianthus callitrichoides ''Cuba''-t kérdezném meg, hogy mi a baja velem. :) (Ugyanis ez a növény nem akart nálam életben maradni)

Várom a kérdéseket. :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 megjegyzés:

  1. Nos, én egy mamutfenyőt kérdeznék meg, milyen volt magnak lenni :) Másrészt meg engem ismersz is, Tolna megyében lakom, és utoljára Szlovéniában találkoztunk =D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az algától sokan megkérdeznénk: Mi a f.......??? És ő meg csak röhögne....:D

    VálaszTörlés
  3. Elsősorban vízinövényekről lenne szó, de ez is egy érdekes kérdés. :)

    VálaszTörlés

Szólj hozzá Te is!

Népszerű bejegyzések