2009. december 11., péntek

Hungraian Aquascaping Contest 2009

Megrendezésre került az első Magyar akvakertész verseny.

A Green Aqua tagoknak köszönhetjük, hogy kis hazánkban egy ilyen versenyt csináltak nekünk. Magyarországon nem túl elterjedt ez a "művészet", ezért is örülök nagyon, hogy sikerült egy ilyen rendezvényen résztvennünk.



Szerintem növényes akváriumok pontozása elég szubjektív dolog, (Ezt az is bizonyítja, hogy mind a hat zsűritagnak más-más elképzelése volt, hogy ki legyen az első három.) de nekem tetszik ez a versenyezősdi. :)

Többek közt én is neveztem a nem túl idős akváriumommal, de erről majd később.

3. helyezett lett Bodnár Zsolt az Egy csepp természet nevezetű alkotásával.


Már hiányoltam az ilyen izgalmas berendezésű akváriumokat, de most végre látok egyet.
A néző felé ívelő pogostemon stella hatalmas térhatást kelt. Engem leginkább ez fogott meg az akváriumban.

A 2.helyezést Grubits Ferenc érte el.


Nagyon szép, rendezett akvárium. A stemek nyírása nagyon ügyes, precíz kézre utal. Figyelemreméltó a gyönyörű HC szőnyeg is, amiből keveset láthattunk eddig a hazai akváriumokban. Nagyon szép akvárium. Le a kalappal Grubits Ferenc előtt!

Az 1. helyezett természetesen Juhász András Balázs alias N-dee lett, Mighty jungle című csodálotos akváriumával. Ezt már két hónapja is tudtuk.... :)


Hibátlan alkotás, nemzetközi élvonal. Ha egy szót kéne mondanom az akváriumról, akkor azt mondanám, hogy "Nagyon gyönyörű!!!". Opsz ez kettő... :) Ez az egyik kedvenc akváriumom! Gratula N-dee, így tovább!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá Te is!

Népszerű bejegyzések